FEBO Oostzaan lanceert Digital Signage 2.0 pilot

Wat in 1941 begon als een kleine bakkerij in Amsterdam, is uitgegroeid tot een waar icoon in de Nederlandse snackcultuur: FEBO. Met inmiddels 80 vestigingen door heel Nederland en hun 80-jarig bestaan, is de “snack-uit-de-muur-keten” niet meer weg te denken uit ons straatbeeld.

In de afgelopen jaren maakte FEBO al gebruik van Digital Signage in haar filialen, waarbij het aanbod overzichtelijk op schermen werd gepresenteerd. Maar nu, in samenwerking met Creative Action, krijgt hun Digital Signage een creatieve upgrade. De nieuwe pilot gaat van start in een FEBO drive-thru filiaal in Oostzaan.

Deze pilot gaat verder dan alleen het tonen van producten en prijzen – het draait om beleving. Door middel van dynamische animaties en verleidelijke beelden moeten de gasten al trek krijgen voordat ze een keuze maken.

De eerste schermen van de pilot worden uitgerold in geselecteerde vestigingen en dienen als testomgeving voor deze vernieuwde aanpak.

Creative Action laat met deze samenwerking zien wat ‘ontzorgen‘ betekent op het gebied van Digital Signage. Van advies tot installatie, service & onderhoud tot en met het creëren van animaties, zorgt Creative Action ervoor dat FEBO op het gebied van Digital Signage, met één partij kan samenwerken.

Wekelijks nieuwe content op de schermen? Geen probleem voor Creative Action. Het professionele ontwerpteam denkt mee en maakt de mooiste visuele creaties.

Voor FEBO Oostzaan is gebruik gemaakt van een LG-high Brightness scherm en een ophangsysteem van Multibrackets.

Meer informatie

Bent u na het lezen van dit nieuwsbericht geïnteresseerd in meer informatie of de toepasbare mogelijkheden? Bel ons gerust via 010 412 03 13 of stuur een berichtje via ons contactformulier.

CONTACT