Carwash&Go communiceert op dynamische wijze wasprogramma’s, prijzen en aanbiedingen.
Ranzijn tuin & dier start een pilot met een eye-catching bestelzuil ontwikkeld in samenwerkingsverband tussen Prestop en Creative Action.
Creative Action voorziet D-reizen winkels van professionele Digital Signage schermen en software.
De schermen in uw kantine worden gemakkelijk en snel bekeken door uw personeel, waardoor de communicatie verbeterd en versneld wordt.
Ranzijn wilt graag de goedkoopste speciaalzaak zijn en hoe kan je beter de scherpste prijzen tonen dan op een duidelijk scherm met animatie.
Voorkom een vroegtijdige cooldown bij uw leden met een digital signage fitnessinstructie oplossing in de vorm van een touchscreen.
Creative Action start uitrol van Digital Signage binnen kantines en eetruimtes van een groot aantal Albert Heijn filialen.
Met als lid van het Cooper Tires Classic Dakar Team is Herman van Oldenmark namens het Creative Action Rally Team deelnemer aan de Dakar Classic 2022 dat plaatsvindt in Saoedi Arabië.
Kerstgroet van Creative Action.
Voor het digitaliseren van nieuwe winkels kiest Coolblue voor Creative Action als Digital Signage partner.
Voor de Digital Ride Out app heeft Creative Action in opdracht van Yamaha Motor een karakterdesign en instructieanimatie gecreëerd.
Om te voorkomen dat het maximaal aantal bezoekers van de winkel wordt overschreden kiest Albert Heijn Hilversum voor de SpaceGuard deurbeleid oplossing.
Met de combinatie van NoviSign en de Philips Signage D-line beschikt Huis Kernhem over een uitermate flexibele Digital Signage oplossing.
Met behulp van Digital Signage kunt u via uw smartphone eenvoudig aangeven wanneer de volgende bezoeker uw winkel veilig kan betreden.
Bevorder handhygiëne binnen uw onderneming met behulp van de Hand Sanitizer met ingebouwde Digital Signage scherm voor extra attentiewaarde.
Profiteer nu van onze Digital Signage Package deal. Het pakket is uitermate geschikt voor bijvoorbeeld informatievoorziening binnen uw onderneming.
Albert Heijn Distributiecentrum in Zaandam informeert sindskort toeleveranciers via een Samsung High Brightness Outdoor Display.
Etos heeft haar nieuwe flagship store geopend gebaseerd op een nieuw concept in combinatie met de nieuwste technieken.
Ontdek de mogelijkheden van LG informatieschermen voor de professionele markt.
Een korte animatie van de Samsung 46″/55″ OMN en 46″/55″ OMN-D series toegepast in een slanke behuizing. Een zeer efficiënte oplossing voor uw onderneming.
Professionele Digital Signage schermen, waaronder een videowall, dragen bij aan de nieuwe moderne look & feel van het pand.
Na de eerste succesvolle oplevering in Hoofddorp, breidt AH het Echt Vers project uit.
Na een periode van onderzoek heeft Creative Action een line-up van Stretch Displays ontwikkeld met een hoge weergavekwaliteit en een stabiele levensduur.
Met de Samsung Flip introduceert u interactiviteit in meeting rooms en creatieve ruimtes want het voorziet u van vele opties.
Een nieuwe winkelervaring voor klanten van de Etos.
Met ons nieuwe dubbelzijdige scherm is het mogelijk om content op beide zijden te tonen en zo kan men een lege/zwarte achterkant voorkomen.
Om dit concept extra kracht bij te zetten heeft Albert Heijn er voor gekozen om Digital Signage toe te passen.
Met locatie gestuurde narrowcasting, op basis van GPS, kan binnen het openbaar vervoer content worden afgestemd op de actuele locatie.
Deze week zijn wij gestart met het testen van Digital Signage voor Albert Heijn.
Aankomende tijd ontmoet u op verschillende locaties door het land het Albert Heijn Bonuskaart Promotieteam met onze Bonuskaartapplicatie.
Ter ondersteuning heeft Creative Action twee LG 86” Ultra Stretch schermen ingezet en de daarbij behorende content verzorgd.
Een winactie in samenwerking met Sluik.
Een Olympic Experience winactie in samenwerking met Sluik.